BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, February 14, 2010

13 days

1st 100 days..
only left 13 days o..^^
期待+ing..XD
这几天我们都很颠..^^
颠到我都不懂要讲什么..


*same phone's time
*same msn's font size
*same msn's font colour
*same msn's font type
*same clothes's colour
*same com's wallpaper


i think we gt a little bit crazy..
ya..crazy in love..^^
无言..hahas..




ytd gt 2 person ARGUE bcoz of singerss..
hahaha...
damn funny lar..
n den gt 1 person sooooo lv BM
say n say n say BM
haizz..
better he cum bac tis malaysia n stay..
or he at thr will vr sad..
no 1 talk malay 2 him..kaka..



越来越爱这首歌了..
..第几个一百天..
我把爱铺成蓝天
让不安的你一抬头就看得见
我把心烧成火焰
让怕黑的你拥着温暖入眠
我晓得时间如雪
有时候会覆盖一切
但是真爱一如倔强会重生的绿叶
第几个100天
还是很有感觉
用眼睛去素描你内心的世界
第几个100天
也像刚热恋
两个人手一牵
连命运都改变
我把心烧成火焰
让怕黑的你拥着温暖入眠
我晓得时间如雪
有时候会覆盖一切
但是真爱一如倔强会重生的绿叶
第几个100天
还是很有感觉
用眼睛去素描你内心的世界
第几个100天
也像刚热恋
两个人手一牵连命运都改变
曾有的敏感脆弱
在我的胸口
你就躺下来
别说了
将有的固执冲动
我也会拥抱你安抚着体谅你心疼着
wooh ~wooh~
第几个100天
越来越有感觉
用眼睛去素描你内心的世界
管过多少100天
也像刚热恋
两个人手一牵
连命运都改变
当守护变信念
连泪水都很甜

0 comments: